Záruční, pozáruční servis a vrácení zboží

 

Dovozce EVOLVEO

Abacus Electric, s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích, sp. zn. C 1228

IČ: 450 22 828
DIČ: CZ450 22 828

Helpdesk: eshop.evolveo.cz/helpdesk/
E-mail: podpora@evolveo.cz

Pondělí - Pátek
08:30 - 17:00

REKLAMACE

Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady.
  • Kompletní výrobek reklamace (většinou stačí mobilní telefon a baterie, Set-Top Box a jeho ovladač,).
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u Abacus s.r.o. Nebo jiný doklad o koupi v případě pořízení produktů EVOLVEO nebo Salente u jiného prodejce (např. záruční list nebo daňový doklad, výpis z učtu apod.).
  • Zpáteční adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, EMAIL).
  • Neposílat karty SIM a paměťové karty (paměťové karty zaslat jen v případě, dochází-li např. k rychlému vybíjení baterie nebo vypínání mobilního telefonu).

Podání reklamace je možné pouze zasláním na adresu uvedenou níže. Doporučujeme zasílat doporučeně balíkem. Podací lístek z pošty od této zásilky si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci. Nezapomeňte si zboží pojistit.

Odstoupení od kupní smlouvy:

(Všeobecné podmínky jsou popsané v čl.: 6 Všeobecných obchodních podmínek Abacus Electric, s.r.o)

Náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující. Kupující také odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Zboží by mělo být vráceno v kompletním stavu, v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nejlépe nerozbalené. Pokud již není možné zboží vrátit v původním stavu, musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu. Zásilky s dobírkou budou odmítnuty a zaslány zpět. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit vůči spotřebiteli právo na náhradu škody a započítat tento svůj nárok na pohledávku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat.

Pro odstoupení od kupní smlouvy je potřeba:

  • Doložit doklad o koupi
  • Sepsat průvodní dopis s kontaktními údaji (telefon, email, číslo bankovního účtu kam budou poslány peníze, adresu)
  • Výrobek s nepoškozeným balením a kompletním příslušenstvím

V případě dotazů nás kontaktujte na emailu podpora@evolveo.cz

Reklamované nebo vracené zboží dostatečně zabalené proti poškození ZASÍLEJTE na adresu:

Abacus Electric, s.r.o.
Reklamační oddělení
Planá 2
370 01 České Budějovice
Česká republika
E-mail: podpora@evolveo.cz

Záruční i pozáruční opravu zasíláme zpět v nejkratší možné lhůtě. Dopravu zpět k zákazníkovi hradí EVOLVEO.

Nenašli jste co jste hledali?

Nevadí, zašlete nám svůj dotaz na náš dotaz.

Ceník pozáručních oprav

Níže naleznete ceník pro vybrané produkty.
Pokud jste nenašli svůj produkt, neváhejte nás kontaktovat na HelpDesk.


Cena je včetně práce, náhradního dílu, dopravy a DPH 21%.

EVOLVEO Robotrex H6  
Výměna hlavní elektroniky 1 480 Kč
Výměna kolečka s motorem 512 Kč
Výměna baterie 1205 Kč
   
EVOLVEO Robotrex H9  
Výměna kolečka s motorem 457 Kč
Výměna baterie 1205 Kč
   
EVOLVEO EasyPhone  
Výměna hlavní elektroniky 457 Kč
Výměna LCD displeje 334 Kč
Obnovení softwaru 160 Kč
   
EVOLVEO EasyPhone XD  
Výměna hlavní elektroniky 487 Kč
Výměna LCD displeje 331 Kč
Obnovení softwaru 160 Kč
   
EVOLVEO EasyPhone FD  
Obnovení softwaru 160 Kč
   
EVOLVEO EasyPhone FM  
Výměna LCD displeje 330 Kč
Obnovení softwaru 160 Kč
   
EVOLVEO StrongPhone Z4
Výměna hlavní elektroniky 682 Kč
Výměna LCD displeje 541 Kč
Obnovení softwaru 160 Kč
 
EVOLVEO StrongPhone Z5
Výměna hlavní elektroniky 682 Kč
Výměna LCD displeje 541 Kč
Obnovení softwaru 160 Kč
 
Zpět do obchodu
Jak ověřujeme recenze? Klikněte zde pro více informací.