Hodnocení obchodu
Dobrá komunikace, emailem i po telefonu
Vše OK
Obchod mohu s klidem doporučit, tento nákup nebyl první a asi ani poslední.
Kdyby to šlo vrátil bych je prodejci
(Administrátor)
Dobrý den Jaroslave, Velice nás takovéto hodnocení mrzí, bohužel jsem nedohledal žádnou komunikaci s Vámi ohledně vratky nebo reklamace. Napište nám prosím na servis@evolveo.cz děkuji
rychlost
Dobre ceny
Jsem spokojen, byl to první nákup...křeslo k PC
Tento obchod je jak ze špatného filmu. Produkt přišel, ale nefungoval správně, tak jsem jej poslal do servisu tohoto obchodu. Balík se hledal velmi dlouhou dobu, a na žádost urychleného řešení reklamace nebyl vůbec brán zřetel, takže jsem si koupil a zaplatil produkt, který se válí kdoví kde ve firmě. Času na všechno dost že? Jediné plus je trochu snahy a řešení situace servisního technika. Jen balík ve firmě se hledal cca 10dní Musí tam být ukrutný chaos, jinak nevím jak je to možné. Další věc je, že jeden člověk nemůže vyřídit požadavek zákazníka v rámci firmy a zákazník musí mejlovat na další mejl . Přijde mi to , že se jedná o obrovský nezájem. Něco jako nakup a neotravuj. No, produkt do dneška nemám , příště si nechám vrátit rovnou peníze a do podobných obchodů už nepolezu, protože ta firma je něco strašného. Kecy, že bylo před svátky mě jako zákazníka opravdu nezajímají, mě se v práci také nikdo neptá zda stíhám a nebo ne.
(Administrátor)
Dobrý den Jaroslave,
Vaše hodnocení nás mrzí, ale máte pravdu, že reklamace momentálně v době Covidu a předvánočního shonu jsou pomalejší. Vaši reklamaci jsme přijali 11.12. a bohužel až dnes bude vyřízena. Za problémy se omlouváme.
(Administrátor)
Dobrý den Zdeňku, dobropis jsme Vám vystavili před Vánoci, předpokládám, že banka pouze nepřipsala peníze. Zkontrolujte prosím Váš účet pokud zde peníze ještě nebudou napište prosím kolegům a oni vše ověří: rma.dobropis@abacus.cz
rychlost
rychlost spolehlivost--kvalita děkuji