Hodnocení obchodu
Rychle vyrizeni doporucuji
zakoupen již 3. mobil tété značky,vždy červený,plná spokjenost.
o.k.
Spokojenost,rychlé dodání,kvalitní zboží.
Oceňuji možnost získat náhradní díly k mobilu na e-shopu výrobce.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za reakci.
Ochranný kryt je určen pro modely StrongVision A, 2GA, 2GB, 4GA. V případě jiných fotopastí sedět nebude.
Pro jaké modely je ochranný kryt určen také uvádíme na našich webových stránkách přímo u produktu https://eshop.evolveo.cz/evolveo-strongvision-mb1--kovovy-ochranny-box-pro-evolveo-strongvision/
S nastavením Vám může pomoci naše technické oddělení a to na emailu servis@evolveo.cz, kam stačí popsat, jaké máte potíže a kolegové Vám vhodně poradí.
K fotopastem s GSM bránou také nabízíme videonávody na youtube a to k modelům 2GB a 4GA.
2GB: https://www.youtube.com/watch?v=HygvPhtiB2I&t=235s
4GA: https://www.youtube.com/watch?v=UWfmKViI3mw&t=44s
Snad jsme Vám pomohli. V případě dalších nesrovnalostí nás prosím kontaktujte na emailu servis@evolveo.cz
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný zbytek dne.
Zcela bez problémů,spokojenost
V zásilce mi nebyly doručeny objednané baterie, avšak v ceně zahrnuty byly.
Při tel.reklamaci, mi bylo sděleno, že si mám již zaplacené baterie objednat a zaplatit znovu.
k tomuto jsem se ohradila a další člověk mi napsal, že uznává chybu obchodu a baterie mi budou doručeny. Zatím se nic neděje!
Tak jak asi mohu být spokojená s vaším obchodem?
(Administrátor)
Dobrý den,
zasílali jsme Vám fotografii ze skladu, kde je vidět Váš balíček a jeho obsah včetně baterií před odesláním.
Nevíme, kde se mohly baterie ztratit, nicméně Vám je zasíláme znovu.
Omlouváme se za způsobené komplikace a přejeme pěkný den.
rychlé jednání
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za reakci. Mrzí nás, že nejste spokojen. SIM kartu, kterou dodáváme jako dárek, zákazník může a nemusí využít. Jedná se pouze o pozornost z naší strany. Operátor Kaktus má svou vlastní podporu přímo na stránkách. Přejeme hezký zbytek dne.
OK
Rychlost dodání, vše naprosto v pořádku
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Již jste mluvil s kolegyní z infolinky a domlouval jste na vrácení zboží s výměnou za jiné.
Za vzniklé potíže se omlouváme. Přejeme pěkný zbytek dne.